poniedziałek, 23 lutego 2015

Raport z Budowy: High Grade Optional Unit Space Backpack for Gundam G Self


Optional Unit Space Backpack for Gundam G-Self
Frakcja: Pirate Corps
Pilot: Bellri Zenam

Jeden ze specjalistycznych "Backpacków" skonstruowanym dla G-Selfa, służący do walki w przestrzeni kosmicznej. G-Self w walce w próżni korzysta też z innej tarczy i Beam Rifle'a/

Zawartość pudełka... jak na dodatek do modelu, to sporo.

Space Backpack






Teoretycznie jego budowa nie sprawiała problemów, ot taki nieco bardziej skomplikowany plecak niż ten dołączony do samego G-Selfa, niestety był tu bardzo irytujący problem. A mianowicie elementy z przeźroczystego plastiku, które nie chciały pozostawać na swoich miejscach, już nawet rozważałem użycie kleju. Jednak w końcu się jakoś udało i elementy te już nie chcą wylatywać. Jak to zrobiłem? Nie mam zielonego pojęcia, za którymś razem po prostu zostały na miejscu... Innymi słowy 6 razy miałem szczęście. Rzecz jasna nie mogło też zabraknąć niebieskich naklejek mających symulować Photon Frame pod ultrafioletem.

Beam Rifle
Nowy karabin... jest słabawy... w podstawowym zestawie dostajemy dużo ciekawszą broń i bardziej ciekawą konstrukcje, niemniej nie jest zły, taki do bólu klasyczny Beam Rifle.

Tarcza

A tutaj mamy odwrotną sytuacje do Beam Rifle. W podstawowym zestawie mamy nieciekawą niebieską tarcze, a tutaj bardziej klasyczną i bogatą w detale, choć jej budowa była równie nieskomplikowana, jedyna różnica to większa liczba naklejek. 

Core Fighter
 Z pozoru bardziej wygląda jak SD niż do normalnego modelu HG, ale jest sympatyczny, ot trzy elementy i do przodu, niespanelowałem jako, jakoś nie czułem potrzeby, ale może jeszcze do niego wrócę z większą interwencją markerową. Dodatkowo można do niego podłączyć oba opcjonalne backpacki. 

Gotowe elementy zestawu
Co mnie wyjątkowo zaskoczyło to dodatkowa podstawka, której kompletnie się nie spodziewałem, no ale z powodu wagi plecaka kosmicznego jest raczej niezbędna.


Wyposażony G-Self

I reszta zdjęć




At the bottom of Byston Well

Brak komentarzy: