środa, 5 marca 2008

Tadao Nagahama’s Romantic Trilogy. Zapowiedź

Stało się, przede mną 138 odcinków wielkiej trylogii o wielkich robotach, tak to ona zmieniła oblicze big mecha i jeśli nie wprowadziła nowego podgatunku to na pewno walnie się przyczyniła do jego powstania mowa tu oczywiście o Real Robots .

Tadao Nagahama’s Romantic Trilogy rozpoczyna seria Chōdenji Robo Combattler V, której jeszcze nie widziałem, ale po wstępnych oględzinach, muszę powiedzieć, że zapewne przypadnie mi do gustu, świetna animacja z lat 70tych, piosenka tytułowa wykonana przez Mizuki Ichiro (który znany jest z takich hitów jak Mazinger, czy Getta Robo).
Opening


Kolejnym rozdziałem trylogii jest Chōdenji Machine Voltes V i do tej serii podchodzę z największym dystansem, wydaje się, że fabuła serii jest całkowitą kalką z Combattlera, ale mam nadzieje, że to tylko złudne wrażenie :) za muzykę początkową również odpowiada pan Mizuki Ichiro i muszę przyznać, że bardziej mi sie podoba niż ta z Commbattlera.
Opening


Trzecia i ostatnia część, to dobrze znany większości pamiętających czasy masowego oglądania Polonii 1 Tosho Daimos znany u nas pod tytułem Genarał Daimos, serii przedstawiać za bardzo nie trzeba, więcej zostanie zamieszczone w opisie, jednak należy zauważyć, że to Daimos zapoczątkował Real Robots do których należą Gundam i Macross. Przed mikrofonem ponownie pan Mizuki Ichiro
Opening


Na zakończenie
Tak naprawdę nie wiem kiedy się pojawi recka trylogii, najprawdopodobniej za pół roku ( to w końcu 138 odcinków, a ja nie tylko oglądam serie o wielkich mechach :) ), ale zapewniam, że sie pojawi.
A co następnym razem, albo figurka, albo Vision of Escaflowne, albo Geneshaft.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Daimos zdecydowanie najlepszy. Może dlatego, że tam jednak liczyli się też ludzie. Najbardziej razi mnie zawsze fakt, że w tych anime to mechy grają pierwsze skrzypce a nie ich piloci. Mech to przecież tylko dodatek i można z tego zrobić coś naprawdę świetnego jak Escaflowne czy też Eva.

Broken Fang pisze...

Wiesz, akurat podałeś tytuły z gatunku Real Robots, w wypadku tej trylogii są to super robots, które żądzą się swoimi prawami :)