niedziela, 10 lutego 2013

Raport z Budowy: High Grade AGE-2DH Gundam AGE-2 Dark Hound


AGE-2DH Gundam AGE-2 Dark Hound
Frakcja: Bisidian
Pilot: Asemu Asuno aka Captain Ash

 Gdy Asemu Asuno po morderczej walce z Sidem jego ciężko uszkodzony Age-2 dryfował w kosmosie, choć siłom Federacji udało się odzyskać system Age i Age device, jednak sam MS wraz z pilotem zniknął. Okazało się, że Asemu uratowali piraci Bisidian, do których się przyłączył. Aby ukryć fakt, że wciąż żyje postanowił zmodyfikować swojego Age-2. Tak narodził się Dark Hound.
Jest to zmodyfikowany Age-2, który dzieli specyfikacje ze swoją pierwotną wersją. Niemniej jest pozbawiony systemu Age. Za to Asemu postawił wszystko na prędkość i mobilność. Transformacja   została doprowadzona do perfekcji, zwiększono prędkość MSa, a uzbrojenie jest niemal wyłącznie na krótki dystans. 

Zawartość pudła
 Z pozoru  ramek nie było zbyt wiele...

Korpus



Korpus z początku nie sprawiał żadnych trudności, wszystko łączyło się łatwo i bez problemu zostawało tam gdzie  miało. Problemem był znak czaszki na piersi, który nie za bardzo chciał wskoczyć na swoje miejsce, trze było użyć sprytu!

Głowa

Konstrukcja tego elementu to w zasadzie powtórzenie korpusu, tyle, że elementów było mniej, znów mały problem z czaszką plus dwie "mikroskopijne" naklejki, czasami rozważam kupno okulara zegarmistrzowskiego do tych modeli...

Ręce 



I znów uciekło mi zdjęcie gotowych rąk... eh..., tutaj z kolei nie było żadnych problemów standardowe ręce HG, problemy mogą pojawić się z częściami PC na naramiennikach.

Nogi


Znów standard, ale tym razem bez żadnych problemów, składało się bez problemu,  tradycyjnie w tym raporcie zapomniałem o zdjęciu gotowych nóg, ale obiecuje, że to się nie powtórzy...

Krocze

He, he, he, znowu ni ma zdjęcia finałowego, naprawdę nie wiem co mi się stało przy składaniu Dark Hounda, że cyklicznie o nich zapomniałem. Krocze  sprawiło mi problem jedynie z elementami pokazanymi na drugim zdjęciu, parę razy musiałem posprawdzać, czy skrzydło montuje po właściwej stronie.

Uzbrojenie i inne dodatki



 
Tu o dziwo trochę pracy jednak mnie czekało, szczególnie przy składaniu DODS Lancera miałem trochę problemów, sam teraz nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego, no i omal nie zapomniałem o beam saberach o których przypomniałem sobie dopiero przy złożeniu modelu do kupy.

Tuż przed złożeniem
Niewielka retrybucja, za wpadki z brakiem zdjęć gotowych elementów, wszystko schludnie poukładane i czekające na końcowy efekt:

Złożony model

Podsumowanie
Mój pierwszy i zapewne ostatni model z Age'a, jednak nie dlatego, że model jest kiepski, ale jakoś nie czuje kompletnie u siebie zainteresowania tą linią, jednak składanie Zeonowych HG jakoś bardziej mnie interesuje. Niemniej z samego modelu jestem bardzo zadowolony.

Dark Hound to świetny model doskonale nawiązujący do Crossbone Gundama, tyle że ten ma trochę mniej czaszek ;). Cała budowa była prosta jak drut, wszystko łączyło się dobrze i całość jest bardzo solidna i nie rozlatuje się w rękach, jak niektóre Master Grade'y. Bardzo fajna jest też podstawka do modelu, w której można umocować nieużywane manipulatory i część potrzebną do transformacji do trybu alternatywnego. Sama transformacja niestety nie  jest już tak fajna jak w Bawoo, niemniej jest prosta, tyle, że trzeba dołączyć dodatkowy element.

Zdjęcia gotowego Modelu
  Zdjęcie promocyjne

Forma Myśliwca



Forma Robota


Tu się kryją Beam Sabery


A tak prezentują się w akcji

Harpuny 

Główna broń.

No i zdjęcia porównawcze:

Do innych HG z alternatywnych uniwersów.

Do HG i MG z UC.

Do Marek Hasbro.

No i jako bonus do Crossbone Gundama, do którego wyraźnie nawiązuje.


Brak komentarzy: