piątek, 14 lipca 2017

Raport z budowy (tak jakby): High Grade D-50C Loto

D-50C Loto
Frakcja: ECOAS
Znani piloci: Daguza Macklem, Conroy Haagensen

D-50C Loto wywodzi się od GunTunka i jest w zasadzie konstrukcją hybrydową łączącą światy konwencjonalnych wozów bojowych i MSów. Podobnie jak Guntank wymaga dwóch pilotów, jest wszechstronny w doborze uzbrojenia (bardzo łatwy montaż różnego typu broni na brakach maszyny), może również przewozić do ośmiu żołnierzy, co czyni z Loto świetny transporter opancerzony, może służyć jako centrum dowodzenia. Loto jest szybszy, zwrotniejszy i bardziej wszechstronny niż GunTank dzięki możliwości transformacji, ale w zwrotności znacznie ustępuje standardowym MSom. Loto był wykorzystywany w tajnych operacjach przez siły specjalne ECOAS, chociażby do Infiltracji kolonii Zeonu.
 Jest to niezła konstrukcja będąca dobrym kompromisem między tymi dwoma typami pojazdów.

Podsumowanie budowy

Model był dość prosty w budowie i nie wymagał tak naprawdę wielu wysiłku ode mnie, decale naklejałem bez większego problemu,  a całość składała się bardzo prosto, to właśnie podczas budowy, nabrałem odczucia, że mam tutaj do czynienia z czymś podobnym do starych Transforemów z Generacji pierwszej. Najwięcej problemów sprawiły mi nogi, które niestety są zamontowane na bardzo płytkich gniazdach i do tego posiadają bardzo małą artykulacje.

At the bottom of Byston Well

Brak komentarzy: