poniedziałek, 9 lutego 2009

Minął już ROK!


To niesamowite, przegapiłem urodziny własnego bloga ^^', ponieważ 7 lutego zeszłego roku na świeżo założonym blogu pojawił się pierwszy wpis nieśmiało informujący o powstaniu blogu tematycznego na temat Wielkich Robotów. I ku mojemu wielkiemu zdziwieniu udało mi się przetrwać rok w internecie, ba i wylądować na pierwszym lub drugim (często się waha) miejscu w Google po wpisaniu Wielkie Roboty ;).

Bardzo dziękuje wszystkim czytelnikom, za to że byliście i mieliście czas i siły na czytanie moich wypocin, część recenzji pojawiła się dzięki waszym sugestiom, a po zakończeniu mojej przygody z pewną serią, Mam nadzieje, że to właśnie WY będziecie decydować o tym jaka seria pojawi się następnym razem na blogu. Poznałem dzięki temu blogowi wielu świetnych ludzi. Strona ta pozwoliła mi zająć się tematyką Wielkich Robotów na poważnie.

Szczególne podziękowania dla:

Dla Adahla , za to że tylko znanymi sobie sposobami nakłonił mnie do założenia tego bloga, który dał mi tyle radości.

Dla Akhada, który przywrócił mi wiarę w sens prowadzenia tego bloga.

I Dla Wallasa, który podsunął mi wiele świetnych tytułów, które znalazły tutaj swoje miejsce.

Jeszcze raz dziękuje Wam wszystkim, tym którzy odwiedzają mojego bloga...

Kończąc temat urodzinowy. Czas na parę zapowiedzi:
W tym tygodniu (najprawdopodobniej w Piątek) pojawi się recenzja Super Dimension Century Orguss, a jeśli wyrobię się w weekend to i kolejny Raport z budowy, tym razem będzie to Gundam Mark II, a w przyszłym tygodniu Orguss 2.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Najlepszego! I dzięki za zachęcenie do Patlabora, super seria, nie żałuję. :D